Vul hieronder uw telefoonnummer in en wij bellen u z.s.m. terug!

+31 (0)20 7059440    

Veelgestelde vragen

Hoe snel ontvang ik mijn offerte? 

Uw offerte kunt online bekijken of met een druk op de knop per email ontvangen.


Hoe vraag ik een offerte aan? 

Onder ieder product vindt u een offerte knop, deze leidt u door het offertemenu en wanneer u op knop offerte klikt ontvangt u meteen uw offerte in PDF per email. Ook kunt u altijd een e-mail sturen naar: info@bgo.nl met u (aan) vragen.


Hoe kan ik bestellen? 

Onder ieder product vindt u een offerte knop, deze leidt u door het offertemenu en wanneer u op bestel nu klikt krijgt u de order bevestiging dezelfde dag nog toegestuurd. Ook kunt u altijd een e-mail sturen naar: info@bgo.nl


In wat voor bestand dien ik mijn logo aan te leveren?

Om verzekerd te zijn van een kwalitatief hoogwaardige opdruk hebben wij het door u aangeleverde bestand nodig in een eps of ai bestand opgebouwd uit vectoren/ krommen.  
Wij kunnen met de volgende bestanden overweg:

 - Coreldraw 10.0 of lager. De teksten moeten naar krommen omgezet worden. Logo's als vectorbestand aanleveren, de illustraties exporteren als 'eps' 

 - Adobe Illustrator 10.0. De teksten naar lettercontouren opslaan. Het bestand wegschrijven als een .ai- of een .eps bestand

Mocht dit een probleem zijn kunnen wij het logo ook namaken in eps. Dit bestand zullen wij u ook toesturen zodat u voor een volgende keer het logo in het juiste bestand heeft. Hier zijn wel kosten aan verbonden. Wij maken graag een offerte voor u op.  

Als u nog vragen heeft, kunt u ons altijd even bellen 0800-0233058   of mailen info@bgo.nl


Hoe kan ik de status van mijn bestelling traceren?

Op de orderbevestiging staat een indicatieve leverdatum aangegeven. Wanneer wij de bestelling compleet incl. het juiste artwork in 1 x hebben ontvangen kunt u uitgaan van deze datum. Op de dag van verzending van uw order, ontvangt u van onze klantenservice een tracking link waarmee u uw zending online kunt volgen. Wij leveren altijd op tijd!


Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Ons streven is om bedrukte bestellingen binnen 10 werkdagen te leveren, mits de artikelen op voorraad zijn. Voor onbedrukte goederen hanteren wij een levertermijn van 2 werkdagen. 


Ik heb mijn producten nodig sneller dan 10 werkdagen, kan dat?

In overleg kunnen wij altijd bekijken wat de mogelijkheden zijn. Voor spoedleveringen kunt u contact opnemen met ons sales team 0800-0233058


Hoe kan ik betalen?

Voor bestellingen et een bedrukking vragen wij een aanbetaling van 50%. Voor. Hiervoor geldt een betalingstermijn van 14 dagen. Voor bestellingen zonder bedrukking vragen wij 100% aanbetaling. Indien er 50% is aanbetaald wordt voor het openstaande bedrag een factuur na levering verzonden. Hiervoor geldt een betalingstermijn van 14 dagen.


Hoe vindt de levering plaats?

Wij werken samen met diverse koeriersdiensten. Deze bezorgen de bestelde goederen op de afgesproken leverdatum tussen 9.00 en 17.30 op het afgesproken adres. Het afleveradres bevestigen wij altijd op de orderbevestiging. Controleert u of deze actueel is!

Kan ik de goederen op een postbus laten bezorgen?

Helaas kunnen wij niet op een postbus de bestelde artikelen bezorgen. Dit omdat de pakketten vaak van een te grote omvang zijn. Om deze reden hebben wij altijd een fysiek adres nodig waar iemand tussen 9.00 – 17.00 aanwezig is om de artikelen in ontvangst te nemen.


Ik heb een klacht over mijn bestelling.

Indien u een klacht heeft over uw bestelling kunt u contact opnemen met uw contactpersoon bij Businessgifts-online.nl of een van onze andere medewerkers. Wij helpen u graag verder totdat u tevreden bent.


Welke druktechnieken hanteert Gifts-Online.nl ?

Zeefdruk.

De gewenste bedrukking wordt aangebracht op het gaas van een zeefdrukraam. Op het gaas ligt een lichtgevoelige laag. Een film van de gewenste bedrukking, met wel en niet lichtdoorlatende delen, wordt op het gaas geplaatst en het geheel wordt belicht door UV licht. De onbelichte delen worden weggespoeld van het gaas, waardoor de inkt zijn doorgang kan vinden. De drukinkt wordt door het gaas gedrukt en het artikel bevindt zich direct onder het gaas waardoor de bedrukking op het artikel terechtkomt. Alleen vlakke oppervlaktes kunnen bedrukt worden met zeefdruk. Op de meeste artikelen is het mogelijk om een of meerdere kleuren te drukken. Met name textiel en nylon producten, zoals paraplu’s, t-shirts en tassen worden bedrukt door middel van zeefdruk

Transferdruk.

De gewenste bedrukking wordt d.m.v. zeefdruk op een papieren beelddrager gedrukt welke d.m.v. een (heat) transferpers op het product wordt aangebracht. Met name op textielproducten en paraplu’s wordt deze techniek toegepast als er meerdere kleuren gedrukt moeten worden. Transfers hebben al gunstige eigenschap dat het ook mogelijk is fijne details te drukken op grove textielsoorten.

Digitale transfers.

Deze vorm van bedrukking gebeurt met een plotter. Het logo word digitaal gedrukt op een papiersoort dat voorzien is van witte inkt en lijm. Deze wordt ook meteen in de juiste vorm gesneden. Wanneer de sticker de gewenst vorm heeft gekregen wordt het gedrukt met een (heat) transferpers. Digitale transfer wordt gedaan in hoge resolutie Full colour imprint. Let op, niet all logo vormen zijn geschikt met deze drukmethode gedrukt te worden. Logos die niet uit 1 deel bestaan, dienen per item bekeken te worden voor de mogelijkheden en de kosten. Ons team staat altijd voor u klaar.


Hoe gaan jullie met mijn gegevens om?

Gifts-online.nl is zich terdege bewust van de vertrouwensrelatie die zij met haar klanten heeft en derhalve commiteren wij ons volledig aan de Wet berscherming persoonsgegevens (WBP).